Som tänkt

Programmet för personal och arbetslivsfrågor
                                       180hp,                                               Dagtid, Helfart (100%)
                                                                                           Utbildningsprogram                                                                                                     
                  Normal undervisning                   
                  Mittuniversitetet,
                  Östersund

Men jag har bara 10 hp att läsa i höst så jag måste komma på 15-20 hp till.
Jag funderar på juridisk översiktskurs eller pedagogik på distans.
Jag ska prata med någon på Miun så löser det sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback