Jag har nog haft en av de bättre veckorna på jobbet

Jag har jobbat med två 86:or. Jag trodde den ena var äldre än jag men det beror nog på att han är anställd av Reacall och inte Kornboden. Men han hade sagt till den andra att jag var 25-27 typ. Men jag är ju 22 så jag undrade varför jag gav ett så gamlat intryck. Då visste de inte att jag är elitnykterist. Men han hade blandat ihop mig med den som lärde upp mig. Nog för att hon var blond och hade glasögon men det var nog den likheten.
Vi har pratat om utbildningar, barn, vart vi vill bo, våra partners, fikat och jobbat. Eller vi har ju mest jobbat men jag har lyssnat ovanligt lite på radio denna veckan. Jag föredrar en massa små jobb famför att dela ett stort jobb med andra. För andra sociallofar och jag måste jobba mer men får allt skäll när det är fel.
Nästa vecka har de semester men jag tror nästa vecka kan bli bra med.

Robin ringde idag, han ville prata pepphelg. Jag vet inte vad det är men han ska förklara. Det känns som att jag måste ta tag i det där med överlämning. Jag har ingen koll på vad som förväntas av mig, mer än att NBV vill att vi ska sammarbeta och att vi borde göra något med Local Hero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback