Hemmligtstämplat?

Här är mina helt egna svar som inte har något att göra med de andra i FS och vi har ej pratat igenom det hela.
Alltså svaren är endast från mig.

1. Känns det bra att bli vald?
Bra, än så länge har jag inte tagit tag i så mycket men en bra ska med mitt jobb är att det finns tid att klura.

2. Vad är UNF:s och IOGT-NTO-rörelsens störa utmaning under de två kommande åren (kan vara olika svar)?
Ja jag tror två olika svar men nästan lite lika. UNF värva medlemmar som vi ska behålla. IOGT-NTO behålla de där 12 000 medlemmarna.

3. Tror ni att ni kommer att vinna över IOGT-NTO:s förbundsstyrelse i den klassiska innebandymatchen i november, under budgetmötet?
Lätt, jag har ju själv spelat fotboll en gång i tiden och när jag spelade innebandy på Wendelsber sa Mister Hull att jag inte är så dålig som jag verkar så passa er :)

4. Inom vilka områden kan UNF och IOGT-NTO ha mest att vinna på ett samarbete framöver?
EU? Samt våra grundstenar så som nykterhet, demokrati och solidaritet.

5. Vem av er vill bli ordförande efter Robert?
Klart jag har tänkt tanken men jag har ju inte ens varit på Arbetsveckan än så det är svårt att svara på. Tänk om det är toktråkigt att sitta i FS?


mvh, E W

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Jag skulle inte förlita mig på ett omdöme från Mr Hull om jag var du. ;)

2007-07-23 @ 23:39:34
Postat av: Jennifer

Men det är ju det finaste någon någonsin sagt om mig när det gäller innebandy...

Postat av: Kamilla

Åh. Förlåt. Jag tar tillbaka.

2007-07-25 @ 19:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback