Efter Yra

Det känns lite tomt och var är sommarhillibillet egentligen?
Lördagen var mycket trevligt med "de måste ha rytmen i blodet" dans med Liza och natt häng med ett helt gäng.
Tur att det var grannarna som var här :)
Störta missen att vara alldeles för trött på fredagkväll (efter att ha jobbat hela vecka och varit på festival onsdag, torsdag och fredagkväll) så att jag inte kunde uppskatta The Hives spelningen.

Det bästa Maia på förfesten.
Jam i parken det är alltid bra speciellt när inte Tiny är med längre.

Oväntat tråkiga Glesbygd´n, Glesbygda skulle det ha hetat här, för långsamt

Oväntat bra Frida Hyvönen, vi kom in i teatern mitt i spelningen och ser något fantastisk vackert. En ung kvinna som som spelar på en vacker flygel iklädd en bröllopsklänning dränkt i blått ljus och spelar och sjunger vackert. Som efter en benstäckning där hon passade på att visa upps in klänning utbrister jävlatyghelvete när klänningen fastnat i något.

Nästa heta grejj efter skånska tror jag att dalmål blir den hetaste dialekten. Lyssna bara på han på P3s nyheter som måste vara från Bjursås.

Kommentarer
Postat av: Therese

Håller med om att det känns lite tomt nu. Föresten är det jag som ska tacka :)Ses snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback