Listililista!


Vilken svordom använder du mest? Jag försöker att inte svära men skit och bajs slinker lätt igenom


Äger du en iPod? Nej jag väntar på att iPhonen ska bli bra och ha ett bra pris, två i en!


Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Idag 8:30 för att ja hämtade tvätten.


Hur många resväskor äger du? En resväska, en själlryggsäck.


Använder du flip-flops?
Ja gärna, men helst när det inte är snö ute


Var köper du dina matvaror ifrån? Ica Matpiraten, billigt och nära


Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Mycket hellre ta bilden


Vilken var den senaste filmen du såg? Arn Tempelriddaren, synd abra att pratet var som på en illadubbad tysk film


Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Om jag får välja barnfamiljen Freij kan jag välja barnfamilj annars vän. Fast några av mina vännder har ju barn...

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?Då vinner jag 25 000 i månaden och kommer köpa mat betala hyra och andra nödvändiga saker så jag kan plugga utan att ta lån. När jag sedan blivit uberintelligent och får sagolikt bra betalt ska jag skänka pengar till välgörande ändamål eftersom det kommer ge mer pengar i längden åt de välgörande ändamålen. Dvar ja jag har tänkt mycket på detta.

Har någon någonsin kallat dig lat? Ja senast idag av JW


Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej jag skulle snarare vilja ha sådan där medicin Pippi frågar efter som ger fler fräknar för jag skulle vilja ha fräknar.


Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? En jag fick i julklapp av min syster, Emmon The Art & The Evil. Riktigt trevlig.

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Alltid Maya, jag ska döpa alla mina barn efter henne


Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Kanske något om julen?


Vad åt du till middag senast? Linssoppa


Använder du huvtröjor?
Ja, det händer


Kan du vissla? Nej


Vem var den senaste som ringde dig?
Pappa


Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Det där kolla på utsikten tornet på Liseberg


Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Alltid

Vilket riktnummer befinner du dig i? 063


Tittade du på tecknat när du var liten? Ofta


Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Östersundslagom


Hur många syskon har du? Två


Är du blyg inför det motsatta könet? Ehh

Vilken film kan du alla replikerna till? Inte alla men många i Grease


Äger du några band t-shirts? Nej tack


När flög du senast?
Till Stockholm på November FS och hem med förrästen, jag vet att jag ska skämmas


Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Fyra som ska vara gröna men som är röda, Är det färgblinda som packar stolar åt EM möbler?


Läser du för skojs skull? Ja gärna


Pratar du några andra språk? Engelska och pyttelite swahili


Diskar du din egen disk? Diskmaskin denna fantastiska hålla bråk borta maskin!


Har du gråtit offentligt? Ja


Har du en stationär dator eller en laptop? MacBook


Försöker du alltid lära dig nya saker?
Jag går på universitetet så ja


Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Jag har sagt att jag ska göra en när tatuerar Emil kommer hit igen, vilket jag hoppas tar ett tag;)


Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Det där med dejting är inte det väldigt amerikat?


Kan du kasta macka? Nej


Har du någonsin varit på Jamaica? Nej men mina rastafari kompisar i Tanzania ville prata engelska som de gör där


Vad har du med dig in på bion?
Godis bra anledning att få ta godis även mitt i veckan


Vem var din favoritlärare och varför? Vet inte men vet flera jag inte gillar


Har du dejtat någon av en annan religion? Annan har jag en religion?


Vad har du för väder? Idag har det äntligen snöat!


Har du en favoritblogg? nyktra.se håller koll på de flesta


Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Mediekommunikation


Gillar du att flyga?
Det gör ont i öronen och i samvetet

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Snäll


När sov du senast på golvet? Något UNF arr


Vilken är din favorit drink? Någon alkoholfri longdrink


Vilken är din mammas hemstad? Krokom men det är ingen stad


Din pappas hemstad? Kålåsböle och det är ännu mindre en stad


Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Åtta


Är dina dagar fullbokade och stressiga? Det är fullbokat och välplanerat för att jag inte ska behöva stressa



Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej


Vilken är din favoritfrukt? Mango, fast inte den man kan köpa här


Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej


Hur gammal blir du nästa födelsedag? Tänkte skriva 22 men det är ju 23!


Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Nej är riktigt dålig på det

Tror du på liv på andra planeter? Varför inte?

Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Ett pucko med barnvagn på HM på annandagen


Tror du att Gud är man eller kvinna? Jag tror inte alls på gud


Vad var det senaste du åt? Macka från Subban


Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Motsatta


Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Från mammas farmor Jenny men de ville ha lite modernare


Gillar du senap? Ja!


Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Tänk framåt

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nej men har tittat på när L-L gjorde det


Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Ingen aning


Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Tradera ägs ju av dem och senast köpte jag  en room service bok till JW i julklapp


Tycker du om att krama folk? Ja


Skulle du säga att du är trendig? Nej för bekväm för det


Äger du en digitalkamera? Ja


Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Ingen jag kommer på nu, eller RB jämförde mig med en på ordförande sammlingen på Arlanda


Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Det kan jag göra


Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Vet inte Komma ut kanske


Vad är du allergisk mot? Banvagnar på stan


Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej men när jag åkt flygplan

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? John

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback