Kreaktivt

I personalresursplaneringen skulle vi komma på ett företag som vi skulle skriva en arbetsanalys om. Vi tog det aningen längre än den andra gruppen som redovisade samtidigt som oss. Hans & Maurits hur tråkigt får man bli?

I rehabiliterinskunskapen ska vi skriva ett förslag på policy kring alkohol och andra droger.

Jag har alltså en grymt bra affärside och en ide på en folkhögskola.
Visst låter Ristavallens Folkhögskola bra?

Eftersom jag är mot att ha alkoholreprecentation valde jag en skola för då kan jag dra skattepengar argumentet.
Det fick bli en folkhögskola för nu när jag surfat runt på folkhogskola.nu i typ en timma så verkar det som att många folkhögskolor säger nej till alkohol och andra droger.
Jag vill inte att de som opponerar ska säga men det finns ju forskning som visar att utländska gäster tar illa vid sig om de inte får alkohol, bla bla bla

Kommentarer
Postat av: Nooni

Och affärsidén? (nyfiken)

2007-12-13 @ 13:35:21
Postat av: Jennifer

Den är vi fem som kommit fram till så den släpper jag inte för den ska vi sälja dyrt ;)

Postat av: Nooni igen

Ristavallens folkhöskola är inget för oss med gräs (och hö) allergi va? *ahtjo!*

2007-12-13 @ 23:18:13
Postat av: Jennifer

Du kan vara lugn det kommer från Ristafallet men jag ville inte rippa rakt av så så länge du tål vatten och skog ska det nog gå bra ;)

2007-12-14 @ 14:39:36
URL: http://jenniferjamtland.blogg.se
Postat av: Nooni

Tänkte mest på folkHÖskola... ;-)

2007-12-14 @ 15:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback