Jag har en älg i min väska?

Säkert! är en av mina favorit artister. Annika Norlin har en låt som heter Ditt kvarter.
Varje gång jag hör den hör jag:
Jag har en ÄLG i min väska. Så att det ska se ut
Som att jag sitter och tar det lungt bara.
Nog för att detta är norrland och Annika Norlin är uppvuxen här men ta det lugnt med en ÄLG? Jag fick gissa mig till att det var ELLE.
Hör man vad man vill höra eller?


Jag har en ELLE i min väska
Så att det ska se ut
Som att jag sitter och tar det lugnt bara
Inte går patrull som förut
ELLE, när ska det bli inne att vara som jag
Blek och feg och *sävlig* och lat
Jag har köpt varje nummer sen 96
Men det som fortfarande gäller är
Vacker och lycklig
Och just nu kjol med särskilda veck

Kommentarer
Postat av: Helga

Oj då!
I am here working on my workingplace policy... Go google... search for:
Alcohol & The Workplace. A European Comparative Study on Preventive and Supporting Measures for Problem Drinkers in their Working Environment (2005)
fIRST ON THE LIST... and get linked to your blogg... I thinK you are in my rehabilitering class at MIUN... good to know that I am not the only one suffering from it, still love/hate it, even thou Human Resources in my majour ... Good luck with your work. It is a little world ... googlewise I mean...

Feliz Natal.

Helga
I am the one that destroys the swedish language everytime I open my mouth in classroom...


: )

2007-12-17 @ 13:06:17
Postat av: Jennifer

Välkommen Helga! Jag har tänkt låna boken på timlån på Miun i Östersund när jag ska skriva klart uppgift III. Den ska finnas att låna på timlån i Sundsvall med så det borde du kunna göra med.
Kul att du kom hit när du sökte på boken:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback