Grupparbete igen

Vad tycker ni om kommentarer som det är ju bara jag som verkar vilja göra ett bra arbete.
Eller kommentarer som egentligen säger om vi inte gör som jag vill så kommer vi bli tvugna att göra komplementeringar. Men visst om ni vill ha det så så gör vi väll så då.
Jag är lite less för ni som känner mig vet att även jag är en sådan person som vill göra bra arbeten.
Tack och lov delade vi upp gruppen idag för att skriva klart lite olika saker. Tur det för annars hade det gått mycket tid till att bråka och reda ut.
Samtidigt så verkar vår grupp vara en av de grupper det går bra för.
Det gäller att hitta bra folk att göra grupparbeten med framöver. Jag tycker det är synd att det är en sådan övervikt på tjejer i klassen av många orsaker. Bland annat för att jag oftast i grupparbeten kommer bättre överräns med killar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback