Det hade kunnat gå illa

Det är praktiskt att prata hemtenta över MSN, det står i instruktionern att vi får prata med varandra men inte svara lika.
Erca och jag pratade ett bra tag igår och en stund idag. Det var tur för på en fråga hade jag skrivit svar som vi kom fram till var fel för det var en annan sak som ska stå så nu har jag skrivit om min första text men behållit utgångspunkten och lagt till tre bedömnings och belöningssystem. Så nu borde det vara ett E i alla fall.
Jag kommer nog aldrig känna mig klar och jag är spyless på att skriva på hemtentan och drogpolicyn för Ristavallens folkhögskola...
Tur att jag gett mig själv ledigt imorgon och på tisdag.


Nyårsfirandet kommer bli fantastiskt trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback