Om du bodde i Stöde skulle du vara hemma nu

Nu är jag på väg hem från arbetsveckan med Förbundsstyrelsen.
Det känns riktigt bra nu är vi inte nya FS längre utan just FS.
I börjar på veckan så kändes det oändligt sedan var det helt plötsligt slut.
Vi har tagit en massa bra beslut så jag tycker ni ska vänta med spänning på första protokollet :)
Igår kväll var vi några som tog en kanottur på Saxen. Jag fick turen att följa med på en slacker variant, att sitta i mitten. Men jag räknade takten tyst i bland och fick se näckrosor, åka under en mycket låg bro i osthyveln (en bro i GBG) stil och så vann min kanot tävlingen att nudda land på andra sidan först och sedan hinna tillbaka först.
Intressanta kommentarer under veckan var:
Jag kan sova med dålig samvete.
Jag känner mig som en indian.
Nu ser jag ut som Sigge, ta en lika som bär bild.
Vi är de moraliska vinnarna.

Jag känner mig mycket pepp på att jobba med mitt Utskott så sök sök sök!

Kommentarer
Postat av: rb

Av alla attraktiva metallarbetande unga män i vår fina folkrörelse måste jag påpeka att jag antagligen är den mest värdefulla att ha med i sitt utskott.
Jag har inte bara tidigare erfarenheter av utskottsarbete, nej, kurser och läger har jag arrangerat många. Dessutom har jag bildat mig på wendelsbergs ant-pedagogprogram.
Jag kan bygga fixturer och fräsa i besvärliga verktygsstål, rostfritt och härdat. Jag behärskar många styrsystem, duktigast är jag med Okuma eller Haas men jag har en liten förkärlek till Heidenhein.
Den viktigaste strängen på min lyra kan nog vara att jag sedan flera år jobbt hårt med att ta fram en hurshandledning för alla nya och gamla UNF:are som tar sig privilegiet att arrangera.
Jag är trevlig, positiv, omtänksam och hjälpsam. Jag är duktig på att åka tåg och borra hål. Jag är rolig att ha med på telefonmöten och jag dansar Lindy Hop.
Jog hoppas på och ser fram emot ett tvåårigt samarbete.
Hjärtliga kramar!
,Robin Bergman

2007-08-20 @ 18:51:38
Postat av: Vidar

Tack för en underbar vecka Jennifer!
Jag är pepp till tusen, ska verkligen bli kul!
Jag tänker dock inte kommentera kommentarerna...:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback