Kedjemail


 
 
 




   

 
Kopiera hela det här brevet och klistra in i ett
nytt brev. Ändra svaren så dom passar dig, och sänd
sedan brevet till
en hel bunt med mailvänner, och till mig, som sänder

Teorin är att vi vänner ska lära känna varandra lite
bättre.

1. När gick du upp idag?
08.50

2. Diamanter eller pärlor?
Båda

3. Senaste filmen du såg på bio
Simpson filmen

4. Favorit-TV- program?
Top Model

5. Vad åt du till frukost?
Yogurth med musli och en macka med prickikorv

6. Vad är ditt andranamn?
Katarina

7. Din favoritmat?
Sushi

8. Vilken mat gillar du inte?
Fisk

9. Favoritchips?
Sourcream

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Maia Hirasawa Though, I´m Just Me

11. Vilken bil kör du?
Mammas fårrrrd

12. Favoritmacka?
Salami och brieost

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte
med?
De som aldrig kan lyfta "OlleRockström-spegeln" och se sig själva hur de egentligen är

14. Vilka är dina favoritkläder?
Stora jeans, linne och t-tröjja. Eller någon bra klänning

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Indien, Sri Lanka, Japan, Prag, Brasilien, Kuba, Kenya, typ överallt utom USA och Turkiet.

16. Favoritklädmärke?
Object, Vila

17. Var vill du dra dig tillbaka?
Ja jag kan tänka mig att göra en till tillbakaflyttning till Östersund när jag vill ha familj.

18. Favorittid på dagen?
Kvällen
19. Var är du född?
Sjukhuset i Östersund

20. Vilken är din favoritsport att se på?
När de vinner.

21. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
Oskar och Niklas de är för upptagna med sssp
www.stensaxpase.nu

22. Vem tror du skickar tillbaks först?
JW

23. Coca Cola eller Pepsi?
Bubbelvatten, ja jag vet att jag är en hemsk människa som bidrar till plastberget.

24. Fotboll eller ishockey?
Ishockey, för de skadar sig mer. Då händer det ju i alla fall något. Fast FCZ är kul.

25. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Natt eller snarare kväll

26. Pedikyr eller manikyr?
Ja tack

27. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Jag ska läsa 37,5 poäng i höst. Jag har kursstart i Sundsvall.

28. Vad ville du bli när du var liten?
Konstnär

29. Bästa barndomsminnet?
När vi åkte till Kanarieöarna

30. Varit i Afrika ?
Ja jag har bott i Tanzania och även varit i Tunisien, Kenya och Uganda.

31. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej, antagligen för att jag varken är konfirmerad eller med i Scouterna.

32. Varit med om en bilolycka?
Nej

33. Favoritdag i veckan?
Fredag kväll

34. Favoritrestaurant?
Jag jobbar på att det ska bli Lilla Siam

35. Favoritblommor?
De som inte dör så lätt

37. Favorit-snabbmatsrestaurant
Max

38. Äger du en cykel?
Ja röda faran står tryggt på innergården och väntar på vintervilan i matförrådet

39. Vem fick du senaste mailet från?
Herr ordförande

40. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt
kreditkort?
Jag handlar ej på kredit men jag skulle vilja vinna 100 000 på ICA eller ett gäng tusen i månaden i ett gäng år vore fint för då slipper jag ta studielån.

41. Läggdags?
Kring 22-23

42. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar
brevet till?
JWs ;)

43. Senaste personen du delade en middag med?
JW

44. Vad lyssnar du till just nu?
Maia Star Again och JWs golfspel men tillhörand missnöjda läten

45. Favoritfärg?
Jag gillar det mesta utom gråspräckligt, ni vet så där som gympakläder har.

46. Hur många tatueringar har du?
Så länge TatuerarEmil inte har vägarna förbi 0

47. Hur många sänder du det här mailet till?
Några fast jag lägger det på bloggen istället, så svara gärna du med
Vänner betyder allt

Kommentarer
Postat av: robin

Det är lite lustigt att favoritmaten är sushi men fisk är ogillat..

2007-08-30 @ 19:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback