Första ensamma dagen på tre veckor

Galet jag har redan tråkigt.
Men jag har tagit tag i bra saker och skickat i väg ett helt gäng viktiga mail och kikat lite mer på vad det är vi fått med oss från kongressen. Jag började färgkoda vad som ska göras varje år och vad som ska göra första verksamhetsåret och andra. Men problemat var bara att alla punkter utom tre som står ofärgade ska göras varje år så det gav inte så mycket mer klarhet men det kommer bli kul!

Jag har uppdaterat bilddagboken med
ja jag sa ju att jag har tråkigt. Jag har väntat på att klockan ska bli lagom tid att gå till ÖB. jag brukar på något vis alltid planera in ett besök där när JW jobbar helg.

Igår hittade jag flera av mina böcker till min kurs Rehabiliteringsvetenskap med inriktning på alkohol och droger i arbetslivet, på biblioteket. länge leve att kunna sitta hemma och söka på alla bibliotek. En av dem är på sjukhusets bibliotek. Mamma sa att böckerna brukar vara fina där knappt lästa. Det bådar gott :)
Jag har även lyckats snylta till mig en soffsovplats i Sundsvall!

Kommentarer
Postat av: AeroTech

hehe.. schysst länk!! :P

Postat av: Jen

Bara det bästa är gott nog åt de bästa:)

2007-08-27 @ 21:09:26
URL: http://jenniferjamtland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback