Tråkkurs ännu mer

Jag fattar inte formler så jag har skrivit en massa på min grupps grupparbete istället för jag får så dåligt samvete när jag inte pluggar. Jag hoppas de inte dissar för hårt. Jag har även skrivit en massa för att MK är tokintelligent och det vill jag ta vara på så mycket som möjligt innan hon besöker kungligahufudstaden.

Appro på den så ska jag dit på fredag. Vi ska prata ART, paddla kanot ochså tänker jag vara bitter över att det är det normala att ha ett skitliv i min grupp och om man inte har det eller iallafall har eldat några bilar när man var yngre så är man inte värd att lyssna på eller ens försöka förstå. Det känns som att jag pratar ett annat språk än dem och jag vill inte bli lyssnad på för att fröken säger så eller för att ojoj vi måste lyssna på de små tjejjerna. Nej jag ska bli lyssnad på för att jag har en massa vettiga saker att säga, jag har sjuktmycket erfarenhet av det vi håller på med. Speciellt med tanke på min ringa ålder. Lyssna på mig!
Jag orkar inte vara tyst. Jag orkar inte försöka göra mig hörd över 25+are som fipplar med mobilen konstant från 18 på fredag till 14 på söndag. Jag tänker ta plats skita iallt ANT-dumåstelåtadeandrafåplatsochfåenchans. Nähä du nu är det min tur och jag tänker inte ta mer men vi invandrare är mer så här högljudda vet du. Jag har också varit invandrare, jag försökte starkt med man tager seden dit man kommer. Jag ska visa vem jag är. Sedan kommer de minnsan ångra att de inte lyssnade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback