Posten

Det slamrade mycket utanför dörren så jag gick och kollade vad som var på gång. Post! Två paket till mig. En råsnygg t-tröja från Monki och ett skyddsfodral till min dator. Det var någon kampanj när jag beställde den och då skulle man få med ett fodral utan extra kostnad. Frågan är om jag kommer använda det?. Jag har ju en ryggsäck till datorn. Jag är mer sugen på en bättre sådan. Jag funderar på om jag ska sälja den på typ Tradera... Eller kommer jag använda den tro?
Kolla på den här
skyddsfodral/väska

Kommentarer
Postat av: Niklas

Vadå skyddsfodral?

Postat av: Niklas

Det var ju riktigt snyggt, men verkar något opraktiskt... Vad är det för färg på ditt fodral?

2007-04-19 @ 18:11:17
Postat av: Rita

klart du ska ha kvar det. önska ja hade ett till min dator. e super bra att ha som skydd spec du som har en super ny dator..

2007-04-19 @ 18:27:51
Postat av: Jennifer

Det är blått som på bilden. Ja Rita jag överväger att ha kvar det då jag tyckte datorn låg mycket bättre i väskan när jag använde fodralet med.

2007-04-19 @ 22:24:50
URL: http://jenniferjamtland.blogg.se
Postat av: Anna

Tack för det fina du skrev! Hoppas helgen i sthlm var bra.
KRAAAM!

2007-04-22 @ 21:59:43
URL: http://annaringner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback