Nu måste jag sluta lägga ner

Men det är ju så fruktansvärt jobbigt att ta tag i mitt liv. Jag vill inte okej?Nej det är inte okej om jag vill bo någon bra stans och om jag vill ta mig till jobbet (om jag vill jobba då måste jag dessutom skaffa ett skitåbäketillbil).Jag har börjat få panikartade aha-upplevelser, då jag kommer på att om en inte allt för anlägsen framtid lär jag bo hemma igen och hur upplyftande känns det på en skala? Inte alls.Men skaffa en lägenhet då tänker du, men jag tänker skaffa och skaffa jag ska trivas med och det är så mycket att styra och ställa med försäkringar, mnöbler, flyttlågor och annat shit. Dessutom vet jag inte om jag vill bli så låst i Östersund som jag blir med ett förstahandskontrakt... Så de så.Och nu vill jag bara lägga ner igen och sluta tänka på det och hoppas att någon annan löser det hela åt mig. Som det brukar bli.Dagens lår Cesars Palace It´s not the fall that hurts (it´s when you hit the ground)Jag mår dåligt över att jag fortfarande inte kommit på vad jag vill trotts att jag ger mig själv uppskov på uppskov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback