IKEA

Snart bär det av till IKEA i Sundsvall.
JWo ch JJska köpa grejjer till sina lägenheter. Och som alla vet så kan ju inte två grabbar som åkt från Jämtland spatsera in på IKEA och börja shoppa loss. Nej för det hör till kvinnorna så jag och Karin ska följa med som förkläden. Plugga in inköpslistan på vägen och sedan slänga ner allt i vagnarna så att våra karlar kan muttra och hålla hårt i plånboken en bit bak.
Eller jag tycker ju det är kul med IKEA och ska försöka att inte köpa så många snygga lakanset och annat bra att ha.

Kommentarer
Postat av: Niklas

Jag funderar nästan på att söka jobb på Ikea alltså. Det verkar rätt soft och jag har ändå hängt där nästan varje dag nu på sistone. Jag kan till exempel redan allt om sängavdelningen...

2006-09-30 @ 15:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback