Härmas



Senaste impulsköp: Choklad på jobbet

Bästa fikat Picknic i bra sällskap gärna i Badhusparken eller Sommarhagen

Färg du hatar:
Rosa

Nåt som gör dej förbannad:
Massa saker, puckon, när saker går dåligt.

Så får du motion:  Cykla till jobbet

Om du var en blomma: Skulle jag vara törstig jämt

Det dyraste du äger:  Kärleken

Tidigaste barndomsminnet Att min kusin hade kasperteater för mig när  Emma var nyfödd.

Första frågan du ställer till ny bekantskap vet inte

Samlar på aldeles förmånga saker, har svårt för att slänga.


Underskattad grönsak:
Paprika, bra till precis allt.

En bil är en:
någonting stort tungt och dyrt

Pryl du inte kan vara utan:
mobilen, dator

Ditt livs aha-upplevelse: När jag flyttade till Wendelsberg och insåg att folk vill umgås med mig.

Lyx är:
Att vakna i lugn och ro med JW, att få titta på fjällen, att få ha vänner.
Tidningar du prenumererar på:
  Motdrag

Du gör med 100 upphittade kronor: Köper något
Nån du saknar: JW Och darling Markus

När grät du senast:
Imorse när jag hade tokont i magen 
Du tycker det är tantvarning:
Gnälla på dagensungdom

När är du gammal:
När du har barn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback