Godisprovare

   När jag var yngre och såg på barnprogram så visade de olika yrken. De hälsade på i en godisfabrik hos en godissmakare som provar nya sorters godis. Redan då kände jag Å det är precis vad jag borde bli! Men nu har jag blivit vuxen och tråkig och insett att det inte är någon idéa.

Det känns lite tråkigt att mitt liv nu bara går ut på att tänka på framtiden, det är svårt att leva i nuet när jag inte vet om jag borde leta bostad, bil eller nytt jobb först, en cirkel som är svår att bryta sig in i. Dessutom ligger vå stora öar utanför som jag må bejaka, Resa, Studier.
Dessutom stör jag mig något otroligt på att trotts att jag egentligen inte jobbar speciellt långt från stan så går det en buss dit på morgonen och en hem på eftermiddagen. Vilket betyder när jag jobbaröver får jag gå långt och när jag jobbar kväll kommer jag inte dit alls med bussen om jag inte går nästan halva vägen till stan på en enslig väg i mörkret (hur säker är det på en skala?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback