Dagbok

Jag tänkte köpa en ny dagbok idag, med nya rena blad. Men jag hittade ingen bra.
För jag tänkte att när jag är gamal och tänker å så trevligt det var att vara ung och kunna göra precis vad som hälst. Då ska jag kunna gå tillbaka till dagboken och förstå min extrema perstationsångest som gör att jag inte vill göra någonting och att det där med att kunna göra vad som helst bara känns aldeles för stort så det tar stop.
Det är så splittrande samtidigt som jag mår bättre än någonsin tidigare så är det verkligen avstängt och jag orkar inte ta tag i någonting.
Jag är anställd en månad till, när Christoffer kom med pappret och sa skriv på, tänkte jag å nej har det gått en månad till? Har det gått så fort sedan början på Maj? Sedan skrev jag på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback