Ännu lite till

Tio första:
Första bästa kompis:
Marieme.
Första bil: Har aldrig ägt en bil.
Första kärlek: Någon på dagis
Första husdjur: En massa ökenmöss
Första semester: SSU läger i skåneland när jag var tre veckor
Första jobb: Städade på Berntsons tryckeri AB tre timmar i veckan
Första köpta skiva: Första skina jag fick var iallfall Nordman
Första riktiga kärlek: R
Första piercing: Om öron så där
Första konsert:Någon på det där SSUlägret.


Nio sista:
Sista alkoholdrycken
: Ingen
Sista bilfärden: Från mamma i lördags
Sista filmen du såg: Pirates of the Carabian
Sista ringda telefonsamtal: Erica, JW ringde mig senast

Sista bubbelbadet:Efter Skåne resan med JW
Sista spelade cd: Hello Saferids skiva
Sista kyss: imorse
Sista gången du grät: Imorse
Sista måltiden: Taccopaj (igen) på jobber

Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar? Ja
Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet?
Varit på tv? nej
Fått ditt hjärta krossat? ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej.
Haft ett one night stand? Nej.
Busringt till nån? Ja massor när jag var ynge.

Sju saker du har på dig:
1. strumpo
2. Byxor
3. Glasögon
4. armband
5. t-tröjja
6. linne
7. BH

 


Sex saker du gjort idag:

1. haft ont i magen.
2. jobbat
3. varit bitter över valresultatet
4. cyklat
5. pratat med erica
6. tittat på mina grannar på hundra höjdare (de två som klär sig likadant)

 

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. Datorn.
2. (ingen sak men) JW!
3. Musik
4. Böcker
5. (ingen sak men) Hilma!

Fyra personer du kan berätta allt för:
1Niklas

2. Jimmy
3.....
4.....

 

Tre val:
Svart eller vit? Svart.
Sommar eller vinter? sommar
Choklad eller chips? Chips.

Två saker att göra innan du dör.
1. Bli nöjd
2. Med många saker

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Gud, de där som klär sig lika var så coola! Och helt psyko. Men söta.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback