Smidigt och osmidigt

Vad bra att två av fyra klockor stannat för då slipper jag ställa om dem! Micron försökte jag ställa om men misslyckades. I tvättstugan flyter det på bättre än normalt men att byggabildspelet går trögt. Eftersom jag inte ska använda mina egna bilder så må jag leta rätt på passande bilder men det mesta är i för dålig upplösning eller i konstiga format (ej JPG) och jag formaterade om en men den fungerade ändå inte så jag funderar på att ge upp. Jag vet ju inte ens om det kommer finnas utrustning så jag kan visa ett. Men om du känner ojojoj bäst att hjälpa lilla flickebarnet kan du ju alltid få ordna nica bilder i JPG på Ordföranderna i alla förbunden utom UNF. Bilder på Wendelsberg, Tollare, Saxenborg och andra saker vi äger. Logotyperna vi har och annat smått och gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback