Ont i halsen + rastlös= sjuktrastlös

Räckmacka kan en del tycka att jag glider på med det är inget mot vad vissa i min närvaro har.
Men III ringde igår. jag blev mycket besviken när jag ringde upp och insåg att jag inte skulle få veta någe mer då i rastlöshetsfrågan. Det grymtpositiva var att de frågade om jag vill åka till Ukraina och vara "UNF" i ett sammarbete för tre organisationer från Ukarina, Moldavien och Vitryssland som III/UNF och Juvente håller på att dra igång.Jag har längde velat åka till Östeuropa. Jag stod överst på hennes lista och bara det gjorde att jag ville säga ja, Wickan påstår att jag är svag för smicker...
Nu håller jag på att ordnar ledigt så att jag kan åka den 4-6 Nov, snabba puckar för att komma år köttet i hamburgeren eller nått.

Bara så att ni vet har vi snö och minusgrader och jag har ont i halsen igen.

Kommentarer
Postat av: Anja

Klart att du är svag för smicker! (Vem är inte det?) Och i det här fallet är det ju extra svårt att stå emot eftersom det var högst välbefogat smicker!

2006-10-27 @ 18:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback