Men åå vad vill jag Egentligen?

Vill jag ha ett annat jobb?
Vill jag ha lägenheten?
Vill jag flytta?
Vill jag plugga för att jag tycker det är coolt eller för att jag verkligen vill lära mig saker?
Vill jag resa?

Vad gör jag med min tid egentligen?
Men än glor på TV jobbar och har ångest över att jag inte tar tag i någonting?
För jag tränar inte. Jag är inte aktiv i UNF. Jag har inte någon JUNIS grupp. Jag hänger inte med någon annan är JW och jag kommer INTE på vad jag vill.

Vi har fått Metro till Östersund jag tror det är för att de vill trösta mig med att det är okej att ha småstadskomplex.
Eller så är det som Katten Gustaf sa om du väntar nog länge så kommer det du vill ha till dig. Altså är välden på väg trippande på tå till mig.

Jag vill sluta längta till något annat helatiden och börja leva nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback