Lasange och otvätt

Jag skulle tvätta idag tänkte jag igår när jag kom hem från jobbet kring 22 så fanns det en tvättid idag men jag hade inte med mig nyckeln till tvättpluppen så jag kunde inte boka tiden så idag när jag kånkat ner allt var det så klart någon annan som tvättade. men jag bokade tiden imorgon iallafall. Tur det för jag har typ inga rena kläder.
Vad ska jag ha på mig på Hello Saferide spelningen på fredag? Jag är lite innen på den brunaklänningen från Paris med kofta till, problemet är att jag inta har någn bra kofta...
Nu står en lasange (får ovanlighetens skull) och svalnar på min spis. Bra mat att ha i matlåda om det inte vore för att jag glömde två lådor på jobbet idag och resten ligger i frysen med allt möjligt konstigt i....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback