Idag

Sol massor av snö en plusgrad och fortfarande förskyld. Jag funderar på att sno JWs mantra skitliv.
Jag må tvätta idag eftersom mor bjöd på middag i torsdags (min tvättdag) och nästa torsdag tänkte jag spendera på jobbet, på flyget och hos familjen Ragnarson/Christersson. Två flugor på smällen helt enkelt både Östeuropa och ett Uppsalabesök!
Och det kan ju passa med rena kläder. Annars får jag göra som i TZ och köpa nya kläder istället.
I torsdags hittade jag äntligen en vinterjacka som jag ska gå och köpa idag. När jag stod på affären misstänkte jag att mamma nog hade någn rabattkupong eftersom affären tidigare ingått i koperationen. Så jag väntade men att köpa den. Bra gjort för hon hade en på 25% så jag ska gå och köpa den idag. Kan vara bra att ha ieftermiddag när jag ska gå till Hogards på Frösön och äta middag med jobbet.

Kom precis på att jag må leta rätt på mitt passa med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback