Afrikatåget rullar igen

Konstigt det här med att jag tar tag i en liten tråd och helt plötsligt har jag ett helt nystan i famnen. NBV vill att jag ska föreläsa för dem, jag må klura ut en del kring det här med att ta betalt för föreläsningar. Det har jag nog aldrig gjort tidigare.  Och när jag kom hem hade jag fått ett mail från en UNF:are som går på Birka Folkhögskola i Ås, som ville veta mer om alkoholproblem i Kenya. Kul!
Förövrigt fick jag detta på mailen för ett tag sedan:

Hej Jennifer,

Jag är i Arusha och träffade Faith ikväll. De jobbar med en annan organisation som har en förskola där de letar efter någon som kan var engelskalärare mot husrum och antagligen också mat. Skulle det kunna vara intressant?

Per

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback