Utmaning från Jimmö (jag antod den eftersom han skrev fantastiska)

Reglerna är: "Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande." Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar, jag kommer även att gå in påderas bloggar och meddela att de är utmanade."

1; Jag duschar varje dag och tar på deo innan jag bäddar sängen så att  deon lufttrorkar för att jag inte ska få fläckar på käderna.

2; Jag älskar att tvätta kläder, framför allt i sällskap (helst av N). Det härliga är att det blir rent fint och jag får lägga allt på sin egna plats i stället för hullerombuller i tvättkorgen och det känns så bra när jag gjort något så riktigt som att ha tvättat.

3 Jag kan bara ha på mig sköna kläder, altså de snyggaste plagg ratas om de inte är bekväma. Jag köper troligast en storlek större för att tröjjan ska vara skön även om det drar ner snyggheten.

4; Tvångstankar, tror att ingen egentligen vill träffa/ prata med mig och därför vågar jag knappt ens skriva första inlägget på MSN eller än mindre SMS:a eller ringa folk om inte de hörav sig först. Jag har ett otroligt stort behov av uppskattning.

5; När jag pratar pratar jag mycket och länge och saker som är tråkiga.

Jag utmanar följande trevlig människor: Niklas Björn K Raukan  Emil Sergio

Kommentarer
Postat av: larsemil

men jag har ju precis blivit utmanad i det här? fyra inlägg sedan ungefär... räcker int edet?

2006-05-07 @ 00:43:00
Postat av: björn k

men shit, nu får jag ju ångest för att jag skriver så lite i min blogg, men jag ska annta utmanigen, vänta bara

2006-05-07 @ 23:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback