Vuxen

    Jag har ett jobb
    Jag har bostad
    Jag har planer
    Jag är nöjd
                                     Det känns bra att jag kan vara stolt och förlika mig med tanken att vara vuxen
                                     Det känns bra att vara vuxen
                                                                                                Fördelar är:
                                                                                               Pengar jag tjänat själv                                                                                                                                                           Betala skatt så att jag får ge tillbaka efter allt jag fått
                                                                                           Kunna lägga dåliga tonårstankar bakom mig
                                                                                         Jag kan göra vad jag vill och behöver ej ha dåligt samvete
                                                                                       Slut på bråk med syskonen två av tre är vuxna
                                                                                     Jag kan sluta längta heltiden och leva i nuet
                                                                                   Jag umgås med vem jag vill när jag vill                                                                                  Få vara med och ta ansvar i samhället
                                                                               Jag vet att jag kan tas på allvar trotts att jag är en ung tjej

Kommentarer
Postat av: Johan Rapakko

Det låter som du har det som mig, fast jag vet inte om jag kan räkna min lya som bostad :P
Hoppas du får en kalassommar nu Jennifer! Och glöm inte bort oss i Göteborg!

2006-06-21 @ 21:52:05
Postat av: Jen

Klart jag inte glömmer er! Förövrigt gilar jag din lya. Hur gick det med lägneheten i Majorna?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback