Vad sa han egentligen?

Onödiga otrevliga saker som ingen mår bra av. Som fick iallafall mig att känna mig inkompetent och han anklagade mig för att ha förstört saker jag inte ens rört.

Jag var anställd till och med den nionde Juni. På måndag ska jag skicka detta sms:et till min arbetsgivare: Hej! Du anställde mig till och med 9 Juni, sedan skulle C vara ansvarig för fortsatta anställningar. Jag undrar hur jag ska göra idag (vi tänker att det är måndag nu) eftersom jag ej är anställd av er. Jennifer
Som ni kanske vet är jag anställd av ett bemanningsföretag månad för månad. 
Det känns som att jag må bli kvar där för annars skulle de inte prenta in så mycket grejjer i huvudet på mig och gett mig ansvar...
Jag tror det är bristande rutiner och jag tycker det är bra om mitt arbetsgivarföretag får veta det.
Dessutom skulle det vara intressant och höra vad min kollega tagit sig till med om jag inte kom på måndagen, hihi!

Emma flyttar idag och tog studenten igår, tiden går så fort och jag blir lite skärmd över att jag är som alla de där gamla var när jag var yngre och pratar om två år sedan som om det vore två veckor sedan, tragiskt.
Kvinnan i blomster butiken trodde inte att jag hade tagit studente ännu. Betyder det att jag ser ung ocj fräch ut eller att jag ser barnslig ut?
I många år har jag blivit tagen för äldre än vad jag är.

Östersund är grymt vackert, speciellt på blanka midnatten när det är solnedgång.
Jag har hittat ett hus till mig och E.
Det ligger nära Havremagasinet som är Jamtlis föråd där de förvarar alla saker de inte har i utställningar eller i husen. När jag var liten var jag helt säker på att Björne spelades in där. Det känns alltid lite speciellt att cykla förbi där.

Jag har söta små släktingar det är kul, R hade rätt de är som bäst när de kan göra saker själv men inte riktigt kan prata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback