Underligt

Jag som var nöjd tidigare när jag jobbat och träffat några vänner någon gång i veckan.
Känner mig nu ensa efter en så där två timmar hemma själv.
Ingen ordning alls längre.
Men jag mår bra!
Nickemannen och jag hade lite MSN snack igår (inte helt ovanligt). Han skev att han tycker att det är konstigt hur personer kan börja tycka om varandra. Jag håller med, fast ändå i mitt förvridna jag tycker jag det är konstigast när personer gillar mig.
Jag kan så klart gilla personer av olika anledningar men jag blir alltid lika förvånad när andra tror att de gillar att umgås med mig. Vare sig det är vänner eller någon som står mig fysiskt närmare.
Därför söker jag bekräftelse ofta för jag tror att de ikring mig ska komma på att det inte var så kul att vara med mig ändå.
Nickemannen skrev även att han förstår hur folk kan gilla mig, det känns bra!

Jag har sådan tur de som är nära mig är så oberkrivligt bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback