Skriva mer

Nu har jag börjat igen...
När jag har flyttat kommer jag:
Laga mat varje dag.
Baka nyttigt bröd.
Tänka mer på vad jag klär mig i.
Cykla till jobbet.
Börja träna.
Träffa kompisar.
Skriva mer.
Se mindre på TV.

Det vore verkligen trevligt om detta fungerar!
E is back in the town, känns bra gäller bara att fånga E inna det där fotbollsjippot i Tyskland drar igång.
T goes out of the town again, och jag han knappt hunnit se T.

Inatt drömde jag om Afrikat, jag känner att Sverige är lite tråkigt...
Mitt liv känns lite tomt.

Men possitiva saker är:
M har fått jobb
K+ S+ H har köpt hus på gångavstånd från mitt nya boende
E is back in town

Detta hoppas jag på nu:
N+A eller om ej möjligt N eller A på besök i sommar.
M ( den M som ligger näsmast mitt hjärta) kommer  på besök i sommar

Jag har en trea och me en dubbelsäng och en 120 säng och en soffa + en hel massa golv. Kom på besök, snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback