Papper det är bara PAPPER!

Jag jobbar med fakturor, idag fick jag äran att lära känna runt 500 stycken lite närmare en halvering mot för i början på veckan.
Idag blev det dator krångel så jag slutade tidigt men får jobbar mer på måndag istället.
Idag har jag dessutom små flörtat med en kollegas (som är i tyskland helt i onödan) fakturor. De var mycket finare optimerade och jag kände att jag ville byta kollega som jag delar fakturor med...
Varje dag lär jag mig nya saker om fakturor, rutiner och programmet vi jobbar i.
Nu vet jag även hur jag räknar ut saker i exel och hur jag kan sortera ett helt dockument efter en kolumn.
Jag lär mig SÅ många viktiga saker på mitt jobb.
Snart är det jag och semester vikarierna å så bra att vi fått lära oss allt viktigt, not.
När jag blir stor och blir chef ska jag kunna ta beslut.
_ _ _ _ _ _ __ _ _ _  _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ __ _ _ _  _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Tävling
Vad är detta för nummer och vilka hör det till 5561981599
_ _ _ _ _ _ __ _ _ _  _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ __ _ _ _  _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
 
Jag har märkt att jag lär mig allt och scanning, återsökningar och mina fakturor för att bli oumbärlig.
För att jag vill höra att jag är bra.
För att jag är anställd månad för månad.
För att jag inte vet vad jag vill göra med mitt liv och då är det skönt att veta att det finns något.
För för att jag har så höga krav på mig själv.
Främt det första för att jag vill höra att jag är bra och ta det till mig inte vara så där dum svensk och tänka äh jag är väll inte bättre än någon annan.
Precis så är det jag vill höra att jag är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback