Kvinna tänker du på vad du äter?


1. Är du nöjd med din kropp?
Tyvärr  nej, men jag  försöker att inte tänka på det.

2. Jämför du din kropp med andras?

Ja, verkligen.

3. Tycker du att du är för tjock?

Ja, jag har gått upp många kilo på kort tid och trots att till och med morfar tycker att jag klär i mina nya kilon så känns det obra.


4. Tänker du på vad du äter?
När det gäller mat ja, när det gäller annat nej.

5. Tänker du på vad andra äter?
Nej, inte direkt, mest oroar jag mig när jag bjuder över folk på mat för att de inte äter ordentligt.

6. Bantar du minst en gång varje år?

Nej,  däremot tänker jag ofta på att jag borde börja träna, vilket jag aldrig gör.

7. Smygäter du mat?
Jag bor själv, jag smyger snarare med  att jag fuskar med mat.

8. Smygäter du godis?
Nej men jag föredrar att äta det själv eller med medbrotslingar. Inte med de som inte äter godis som A.

9. Tröstar du dig med mat?

Nej men med sötsaker.

10. Belönar du dig med mat?

Samma som ovan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback