Ett år sedan

Nu är det ganska precis ett år sedan jag avslutade det bästa jag har gjort.
Att gå ett år på Wendelsberg.
Jag blir lite sorgsen för jag längtar tillbaka otroligt mycket till det vi hade. Att tvätta med N, tjej-ballla med A, promenera i parken med M att aldrig behöva vara ensamen när J var hemma.
Tack ni som gjorde det året till det bästa jag gjort.
Och jag känner nu när jag förstår att det är ett årsedan jag träffade några av de mest underbara personerna i mitt liv att jag måste ta tag i er för att inte mista er.

E och M ni har fått aldeles för lite kred och därför ska jag försöka ge det i massor.
Ich libe er!

Kommentarer
Postat av: Johan Rapakko

Gulligt skrivet =)

2006-06-07 @ 17:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback