Som vanligt hann JW först ;)

Jag är grymt nöjd med årets Yra även om artistutbudet inte passade mig perfekt.
Yrans bästa närmare24 timmars häng med JW
Yrans pinsammaste de två låtar jag såg Carola sjunga kunde jag
Yrans tråkigaste Sofia Gustafsson
Yrans förvåning Hello Saferide, bra mycket bra.
Yrans besvikelse Vapnet
Yrans hypade band Takida, jag förstår inte grejjen
Yrans konstigaste Folk som betalar inträde och sedan går på tivolit eller bara hänger på stråket
Yrans största miss Att jag på SNOOKs spelning i princip delade inälvor med Liza och andra i pubiken sjukt trångt
Yrans roligaste spelning Snubben som tostade på Jamska
Yrans sjukaste spelning De tre japanerna
Yrans gudomlige N´Evert presidenten av republiken Jamtland (Rasi ya Jamtland), han är schysst att tro på men rätt mycket på låtsas.

Nu ser jag fram emot Ystad häng!
Kärlek till de värda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback