Nu får det vara nog!

Jag har en kass kollega som är sur på mig. Imåndags jobbade jag 12,5h igår (bara) 8h och idag 11h.
Förra veckan jobbade jag bara 8h en dag. Obs jag ska jobba 8h egentligen...
Och min kollega som har bättre betalt och alltid lämmnar mig i sticket är sur på mig!
Imorgon blir det prat med produktionsledare oss alla tre. Det känns som i lågstadiet, men jag tror att produktionsledaren håller på mig.
Jag är så less och blir så uppgiven.

Alla dessa undaflykter helatiden, och ja jag vet det är tråkigt att jobba över men vi ska jobba tills det är klart och jag kan inget gör åt att det alltid bli övertid.
Mina tips till min kollega, ta vara på extra personen, stäng av mobilen på jobbet så du kan koncentrera dig.

Så min kampanjfråga inför morgondagen är:
Använd er att vi bara är anställda månad för månad, kicka kassakollegan och ge mig en ny!
Alternativt:
Ge mig högre lön och kassakollega lägre lön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback