Bästa spelningen hitintills

P-Danelisas Balunsorkester, en snubbe som tostar på Jamska. Så kul, Så skönt gung, kärlek man de är kärlek!
Näst bäst SNOOK. Det var på tiden jag kunde mörda för mina turtels-gubbar. Puckat att ha det på Tuffi-fruttiscenen då alla pressades mot stängslet och det hade kunnat gå illa eftersom det var sjukttrånkt.
Men det löste sig och jag som ahr dålig koll blev överväldigad över att de spelade en massa grymma låtar som jag känenr till.

Yra imorgon med JW, Rågött mos!

Nästa Malmöfestivalen(!) vi har de närmaste ni kan kalla för strand och vi drar på tjugo minuter till Köpenhamn. Bandet jag saknar på Yran, Svenska Akademin ska så klart spela där.,

Lycka, jag tänker inte känna efter kring andra saker bara så att du vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback