Knappt värt en tår

Jag har verkligen insett en sak nu som gör mig riktigt ledsen. Det var en ordentlig hint med sms:et Nej mina vänner kommer hit snart. Då borde jag fattat att jag inte är en vän och inte räknas in.
Riktigt tråkigt tycker jag. Förlåt men vad har jag gjort för fel? Jag känner min ensam, det är så tråkigt att inte kunna dra ihop ett gäng för att hitta på något. Ja jag bor nog i fel stad.
Jag saknar gemenskapen på Wendelsberg sjukmycket. Då jag hade många jg kunde vända mig till. Tvätta med Niklas, bo med Anja, åka på IKEA med Markus, promenera till byn med Johan, tjejprata med Erica, ha JUNIS-träffar med Rita... Att bara kunna gå ut i trapphuset och hitta någon annan sällskapssjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback