Julklappar

Ni skulle ha hört Hilmas skratt när hon öppnade största paketet och såg att det var ett hus. Det var det bästa på hela kvällen.
På Kamillas blogg läste jag att hon gav sin pojkvän bland annat ett album med bilder på henne och pojkvännen. Lite kul för jag gav JW ett album med bilder på oss mm samt en mortel i julklapp.
JW tror att fotoalbum må vara årets julklap :)
Jag fick boken Komma Ut av JW. Den har jag velat läsa sedan de pratade med författaren på P3, tydligen hade expediten kollat lite konstigt på honom. Jag tror expediten trodde att JW skulle läsa den för att peppa sig själv att komma ut inför släkten lagom vid jul eller nått. Jag fick även en skiva med några väl valda låtar, helt klart den bästa presenten som jag fick.
Jag fick en massa andra bra saker i julklapp med så som en såndär som brukar vara i plast och har en massa klädnypor som är bra för att torka strumpor. Men den jag fick är i metall och snygg från Japan.
Jag fick också en del kontanter och fyra grymt snygga stolar av mamma.
Tillsammans fick vi randiga Änglamark påslakan och örngott från Hilma ( min moster och hennes man)
Badlakan och handdukar av mormor och morfar och mamma.
Och så fick jag den del saker till.
Många grejjer blev det

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Det ryktas att Ida också gav bort ett sådant album (naturligtvis inspirerad av smarta mig).

Postat av: Jennifer

Ja det är smart Kamilla men jag insperarades nog av mig själv ;)
Altså blev det nog åretsjulklapp ändå

2006-12-27 @ 09:40:26
URL: http://jenniferjamtland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback