Ibland blir jag less

Idag har de överlämning till de nya praktikanterna. Något som jag längtade efter att få vara med och ha redan i Tanzania. Därför blev jag riktigt besviken när jag för någon vecka sedan fick ett mail om att de pusslat så för att få ihop det och bestämt att det skulle ske idag 18:00. Idag är det fredag och jag jobbar kväll. jag jobbar kväll var tredje vecka men eftersom de var så sent ute kunde jag inte byta och fortfarande hinner jag inte till Stockholm när jag slutar 16:00. Jag har svårt att förstå varför vi inte kunde ha det på en lördag. Den 15 januari börjar de kursen det finns några lördagar kvar tills dess och det fanns en hel massa innan denna helgen, suck.

När ska denna rörelsen lära sig ta vara på sina resurser. Jag känner mig utnyttjad, slutanvänd nonchalant tappad i gruset och stampad på, tack som fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback