Uppdatering

Onödigt vetande om mig

namn: Jennifer
smeknamn: Jen
födelsedag: 15/6
födelseort: Östersund
uppvuxen i: Östersund
bor:Östersund
ögonfärg: grå/blå
hårfärg: blond
pluggar: nej
familj: Mamma, pappa, syster och bror
FAVORIT...
färg: grön
plats: Badhusparken
land: Sverige
bok: Ett ufo gör entre
spel: Sims
drog: nej
fordon: Tåg, även flyg
film: In side I´m dancing
djur: ölda
affär: Indiska
serie: Desperate houswives
CD: P-danelisas skiva jag köpte på Yran
café:Hemma hos L-L
skor: Ballerina
aktivitet: resa

BRUKAR DU...
peta dig i näsan: ja
titta på dig själv i spegeln: ja
gnälla: Ofta
skrika: Det händer
sova: absolut
ha ångest: ja
skada dig själv med flit: nej
ta mediciner du inte borde ta: nej
vilja dö: Nej, men om jag skulle dö är det okej för jag är nöjd
drömma mardrömmar: nej
drömma sexdrömmar: nej
ta droger: nej
försöka vara annorlunda: Det händer
klä dig i svart: Ja
gå till kyrkan: nej
gå i skolan: Nähä du
röka: nej
ha sex: Vill du allt bra gärna veta va?
ljuga: Ja det händer
hata folk: Ja
lita på folk: Ja

NÄR...
åt du senast: Pasta med tomatsås till middag
läste du en bok senast: För några dagar sedan
var du på konsert senast: Moneroe på Malmöfestivalen
köpte du något senast: idag ett dubbelsängslakan, de hade inte Hello Saferides skiva på skivhörnan
kysste du någon senast:Jag har det i närminnet
svor du senast: typ idag på jobbet kanske
sjöng du senast: ett tag sedan
klagade du senast: idag
är det sommar: När det är samt och liksom segt i hela Östersund.
ska du sluta röka: jag röker inte

VEM...
saknar du: M, N och J
vill du döda: ingen
rörde dig sist: Säkert någon på jobbet
vill du slå: ingen
kysste dig sist: Nyfiken i en strut
vill du kittla: Hilma!
kramade du sist: JW
vill du prata med: Hilma
skrek du på sist: Antagligen min odräglige kollega
vill du vara som: mig själv
sårade dig sist: EW
vill du bli galet full med: men åå
gjorde dig riktigt glad senast: JW
fick du sms från senast: NC
ringde dig senast: BK
är vackrast på jorden: Jämtland

HAR DU...
för många vänner: nej
förföljelsemani: nej
tvångstankar: nej
någon annan psykisk sjukdom: nej
färgat håret: ja, ej nu
brutit några ben: nej
några piercings: hål i öronen
egen dator: ja, ett äpple
gjort bort dig rejält: självklart
bra självförtroende: ibland
komplex: jo
kysst någon: ja
haft sex: ja
köpt kondomer: ja
sagt jag älskar dig till någon idag: nej
bjudit ut någon: ja
varit/är kär: ja
velat vara otrogen: nej
varit otrogen: nej
stulit någonting: nej
lämnat landet: ja
rymt hemifrån: nej
tuttat eld på nåt: nej, ingenting olagligt
gjort något olagligt: ja, jag åkte genom Kenya utan giltigt visum visade det sig

HUR...
går du: olika
svarar du i telefonen:Hej de e Jennifer
fördriver du tiden: TV och läsa bloggar
mycket pengar har du: asa dålig lön
tjänar du pengar: nja
bäddar du sängen: nej
ofta diskar du: typ varje dag
ofta städar du: inte så ofta, det är tråkigt
många stör du dig på: en hel del så här i val och arbetstider
ofta träffar du din familj: någon gång i månaden
mycket äter du: för oregelbundet

TROR DU...
att du kommer bli något: ja, det är klart!
på gud: nej
på rymdvarelser: nej
att folk tycker om dig: ibland
på ett liv efter detta: ja
att fiskar kan tänka: ja
att du kommer leva länge: tyvärr (jag vill inte ligga på ett hem egentligen helt borta men ändå levande)

ÄR DU...
förstående: oftast
öppensinnad: ja
arrogant: ja
osäker: ja mycket
intressant: ja
hungrig: ofta
smart: allmänbildad
barnslig: ja
liten: nej
lätt: nej
rolig: ibland
pratglad: ja
frågvis: ja
organiserad: ja
hälsosam: nja
blyg: ja
sentimental: ja
lättförstådd: ja
attraktiv: ibland
lätt uttråkad: ja, enormt
ansvarsfull: ja
vegetarian: oftast
besatt: nej
arg: ibland
respektingivande: ja det kan jag vara
ledsen: ibland
glad: ja
pålitlig: ja
laglig: ja
filosofisk: ja
svår: ja
positiv: ja
originell: ja
lätt att förföra: vet inte
bra på att ge komplimanger: nej
bra på att få komplimanger: nej
VÄLJ
katt eller hund: hund
vit eller svart: svart
varmt eller kallt: kallt!
vatten eller land: vatten
sex eller kyssar: kyssar
telefon eller internet: internet
musik eller tystnad: tystnad
leva eller dö: leva
tjejer eller killar: killar

Kommentarer
Postat av: Johan Rapakko

Visste jag allt det här innan eller inte? :)

2006-08-28 @ 21:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback