Det här med bilar

Jag erkänner jag körde troligast mer bil innan jag tog körkort än efter.
Igår tankade jag och betalade för bensinen själv för första gången (jag har inte prövotidlängre).
Barnfamiljen på pump 10 trodde nog att jag var ute och övningskörde med JW som handledare.
På Stoketitt kollade en man på mig och smailade upp sig när han såg att det var jag som skulle göra och inte JW.
Idag är jag iallafall nöjd med hur jag parkerade här på jobbet.
Igår skulle jag och JW fika på Rödön men det var stängt så det fick bli på Stoketitt på Frösön istället.
Efter god fika och trevligt prat tog vi oss vidare till Önsjön. Där var det tyst på det mest magnifika sätt och vi badade minsann på riktigt. Lätt kyligt men trevligt.
Efter det fick mor bjuda på te. 

Kommentarer
Postat av: Niklas

Vad är det för bil? Jag har definitivt kört mer efter jag tog körkort än innan, trots att jag körde mycket innan också :) Det känns skönt att ha bil i sommar, så man får lite träning

Postat av: Jen

Min mammas bil.

2006-08-12 @ 20:18:25
URL: http://jenniferjamtland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback