Östersund igen

Inlägg:
Junis-Disco!!! :) Jag borde också klippa mig.........
Från: Niklas
URL: http://videri.blogg.se

Så här var det. Jag skullew ha klippt mig i onsdags men bokade om för att jag fick följa med I-klassen på middag och bio.
Näre jag var på konstmuseet och såg bilderna på foster och annat (ni vet han jättekända Lennart något?) då ringde J till R:s mobil. Jag fick då prata med J som förbjöd mig att åka hem på lördagen för att det skulle vara JUNIS-disco på lördagkvällen. Jag sa okej men då måste jag få bo hos dig.

Discot blev bra trotts ganska få barn med de hade riktigt kul!
Roligast var ändå att hänga med Piff och Puff (J och M).
På natten gick larmet i källaren så jag och J gick på upptäckatjuvar färd. Det var lite läskigt men vi hittade ingen i huset. Där emot en alkis som stod och stirrade på oss (mitt i natten) antagligen sov han under taket vid trappen till källaren. Vi var oroliga att han skulle ta brandstegen upp till J:s lägenhet...
Allt gick bra efter rostmackor, fjällfil med hjortronsmak och juice bar det av till Nordstan där de ej hade öppnat ännu så vi vadrade lite. Tillslut öppnade de och J hittade ett par snygga, bra (dyra) skor nästan direkt så det blev mycket tid över till fika.
12:42 bar det av hemmåt jag åkte X2000 helavägen med ett byte i Stockholm och tåget gick via Sundsvall.

Snart ska jag ringa M på K...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback