Jag blir så glad!

E ringde idag och var helt uppihejsan över att jag ska till WB och föreläsa. Trevligt trevligt!
Idag ringde även M från Kornboden som vill träffa mig imorgon för en intervju om arbete på D-huset. Jag vill verkligen och sa det till M, M sa men då håller jag dig lite åt sidan ifall det kommer något nästa vecka. Hoppas  hoppas!
I kväll tar jag tåget till G imorgon ska jag med internationella klassen runt i G.
Igår köpte jag present till E för att E ska få med sig ett minne från Sverige hem.  Jag köpte även present till SCAD för att de är bäst.
Igår åkte P till Teneriffa i tre veckor med sin tant-vän.
B är i Tanne  och springer benen av sig i det fria.
Jag hoppas att N är på Roskilde jobbet!



Kul det här med att vara lite lurig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback