Bilden till höger

Anja ville att jag skulle klargöra lite. Okej det ---->
är jag och Anja i våra traditionella Tanzania dressar på Ednas avskedsfest innan hon åkte till Sverige.
Jag antar att du som läser bloggen har kolla på vem som är vem av mig och Anja.
Om inte annat här kommer en presentation.
Vi heter Jennifer och Anja vi har delat på rummet Dalarna på WB i nästan ett år sedan delade vi på ett rum i Tabata Tz i nästan fyra månader. Fram till UNFs kongress i Piteå satt vi i samma valberedning. Anja har en pojkvän som heter N (som pratar lite underligt för han kommer från Skåne) han råkar vara en av Jennifers bästa vänner (ja de kände varandra innan A och N blev ett par) Vi är 20 år och har stora visoner för framtiden.
Altså Jennifer blond till vänster, Anja med hela Tz, huvudbonaden till höger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback