Bakat lite till

Havreflarn blev det nu så här på förmiddags kvisten.
Ikväll ska jag på utbildning och alla annonser med sista minuten tips inför den 15 april gör mig stressad...
Kanske vill jag inte alls läsa PA-programmet...
Ja ja jag är hoppas lite på att det J sa är sanningsenligt, det skulle vara så grymt kul!

Förkunskapskrav: Utöver grundläggande behörighet krävs Ma B, Sh A eller motsvarande kunskaper. Betygen ska vara lägst Godkänd. Dessutom krävs 12 månaders arbetslivserfarenhet på minst halvtid. Mindre arbetsomfattning än halvtid per arbetsperiod räknas inte.

Programstart: HT06, helfart

Urval
Betyg och högskoleprov. Vid lika meriter ges företräde till manliga sökande.

Anmälan/antagning

  • Utbildningen startar varje hösttermin.   men ååå typiskt! Jag tänkte ju böja plugga nästa vår.

Sista anmälningsdag: 15 april.
Anmälan sker via nätet på www.studera.nu



Idag ska jag gå och simma med min syster och hennes pojkvän. Jag förstår inte hon har nästan inga lektioner alls.

Kommentarer
Postat av: Niklas

Ja.. Man får ångest.. Hur vet man t.ex. att inte optiker är världens roligaste jobb eller vad en hippolog gör om dagarna? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback